Критерії
оцінювання веб-квесту
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
|
Розуміння
завдання
|
Включені матеріали, що
не мають безпосереднього відношення до теми; використовується одне джерело,
зібрана інформація не аналізується і не оцінюється
|
Включаються як
матеріали, що мають безпосереднє відношення до теми, так і матеріали, що не мають
відношення до неї; використовується обмежена кількість джерел
|
Робота демонструє
точне розуміння завдання
|
Виконання
завдання
|
Випадкова підбірка
матеріалів; інформація неточна або не має відношення до теми; неповні
відповіді на питання; не робляться спроби оцінити або проаналізувати
інформацію
|
Не уся інформація
узята з достовірних джерел; частина інформації неточна або не має прямого
відно-шення до теми
|
Оцінюються роботи
різних періодів; висновки аргументо-вані; усі матеріали мають безпосереднє
відношення до теми; джерела цитуються правильно; вико-ристовується інформація
з достовірних джерел
|
Творчий
підхід
|
Учень просто копіює
інформацію із запропонованих джерел; немає критичного погляду на проблему;
робота мало пов'язана з темою веб-квеста
|
Демонструється одна
точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться виведень
|
Представлені різні
підходи до вирішення проблеми. Робота відрізняється яскравою
індивідуаль-ністю і виражає точку зору мікрогрупи
|
Результат
роботи
|
Матеріал логічно не
побудований і поданий зовні непривабливо; не дається чіткої відповіді на
поставлені завдання
|
Точність і
структурованість інформації; привабливе оформлюння роботи. Недостатньо
вира-жена власна позиція і оцінка інформації. Робота схожа на інші учнівські
роботи
|
Чітке і логічне
представлення інформації; уся інформації має безпосереднє відношення до теми,
точна, добре структурована і відредагована. Демонструється критичний аналіз і
оцінка матеріалу, визначеність позиції
|
Немає коментарів:
Дописати коментар